ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ

Σχετικά με την Κλινική Μηχανικού Πόνου

Η Κλινική Μηχανικού Πόνου είναι η μοναδική Πιστοποιημένη Κλινική McKenzie στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια
Διευθύνεται από τον κ. Σπανό που είναι πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου McKenzie και Senior Instructor του Διεθνούς Ινστιτούτου McKenzie. Έμπειρη επιστημονική ομάδα κλινικών, συνεργάτες του κ. Σπανού, με εξειδικευμένες σπουδές εντός και εκτός Ελλάδος, στελεχώνουν το δυναμικό της κλινικής. Η κλινική μας εφαρμόζει και εξασφαλίζει τα υψηλότερα διαγνωστικά και θεραπευτικά standards, όπως αυτά καθορίζονται από το Διεθνές Ινστιτούτο McKenzie. Σκοπός της Πιστοποιημένης Κλινικής McKenzie είναι η αμιγής εφαρμογή της Μηχανικής Διάγνωσης & Θεραπείας των μυοσκελετικών παθήσεων του ανθρωπίνου σώματος.

Η Ιστορία μας

Η Κλινική μας ξεκίνησε να λειτουργεί από το 1981. Το 2000 αναγνωρίστηκε επίσημα από το Διεθνές Ινστιτούτο McKenzie ως πιστοποιημένη κλινική, παρέχοντας τα υψηλότερα standards εφαρμογής της Μηχανικής Διάγνωσης & Θεραπείας

Γεώργιος Σπανός

PT, Dip MDT, Senior Instructor MDT, Διευθυντής Κλινικής Μηχανικού Πόνου, Πρόεδρος Ελληνικού Ινστιτούτου McKenzie
Στην Κλινική Μηχανικού Πόνου, παρέχουμε μοναδικές και εξειδικευμένες θεραπείες στην αντιμετώπιση και πρόληψη των παθήσεων του μυοσκελετικού συστήματος. Βασική μας προσέγγιση είναι, η Μηχανική Διάγνωση & Θεραπεία-Μέθοδος McKenzie, ένα ολοκληρωμένο, επιστημονικά τεκμηριωμένο και αναγνωρισμένο σύστημα, διάγνωσης, θεραπείας και πρόληψης του μυοσκελετικού πόνου. Η κλινική μας είναι η μοναδική Πιστοποιημένη Κλινική McKenzie στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια, και εξασφαλίζουμε ότι πληρεί τα υψηλότερα standards,όπως αυτά καθορίζονται από το Διεθνές Ινστιτούτο McKenzie. Παράλληλα, προσφέρουμε συμβουλές σε γενικό ή αθλητικό πληθυσμό και ανεξάρτητη γνώμη για την ανάγκη επεμβατικών διαδικασιών ή μη (χειρουργεία/ενέσεις). Η πολυετής εμπλοκή μας, στην έρευνα, διδασκαλία και εφαρμογή της Μηχανικής Διάγνωσης & Θεραπείας, μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε διαχρονικά λύσεις σε σύνθετα προβλήματα και διαγνωστικά διλήμματα. Στόχος μας είναι η κατανόηση του προβλήματος σας, η εξατομικευμένη θεραπεία και η εκπαίδευση εις βάθος, για διαρκή πρόληψη και ποιότητα ζωής.
Έχετε επίμονο πόνο;

μπορούμε να σας βοηθήσουμε!